Sidste fredag blev kampen mod Hillerød på Aalborg Portland Park afbrudt, da AaB-fans midt i første halvleg kastede tennisbolde ud på banen som en tydelig protest mod klubbens tyske ejere SSE22. Fodboldens Disciplinærinstans idømte AaB en bøde på 50.000 kroner for hændelsen.
