Fodboldens Disciplinærinstans har straffet AaB med 50.000 kr. efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Under opgøret kastede tilhængere tennisbolde, papirsedler og ølkrus og tændte romerlys, så kampen stod stille i to minutter i det 27. minut. Det hele er en protest mod klubbens tyske ejerskab fra SSE22 i Hamborg. Det minder også om en tidligere hændelse mod Horsens sidste år, der gav en bøde på 35.000 kr.
