Fanside for AaB af 1885

- et uoffiiciel fanside for Aalborg Boldspilklub

Fanside for AaB af 1885

- et uoffiiciel fanside for Aalborg Boldspilklub

ForsideAaB nyhederAaB Ramt Af Ny Bøde: Tysk Ejerskab Får Fans Til At Kaste...

AaB Ramt Af Ny Bøde: Tysk Ejerskab Får Fans Til At Kaste Tennisbolde I Protest

Fodboldens Disciplinærinstans har straffet AaB med 50.000 kr. efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Under opgøret kastede tilhængere tennisbolde, papirsedler og ølkrus og tændte romerlys, så kampen stod stille i to minutter i det 27. minut. Det hele er en protest mod klubbens tyske ejerskab fra SSE22 i Hamborg. Det minder også om en tidligere hændelse mod Horsens sidste år, der gav en bøde på 35.000 kr.