Disciplinærinstansen har idømt AaB en bøde på 50.000 kroner efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Årsagen er, at tilhængere kastede tennisbolde, papirsedler og ølkrus samt brugte romerlys fra tribunen, hvilket udløste en kortvarig afbrydelse i det 27. minut. Hændelsen fremstår som en tydelig protest mod klubbens tyske ejerskab. Den har lighed med en tilsvarende episode mod Horsens sidste år, der kostede 35.000 kroner.
