Fanside for AaB af 1885

- et uoffiiciel fanside for Aalborg Boldspilklub

Fanside for AaB af 1885

- et uoffiiciel fanside for Aalborg Boldspilklub

ForsideAaB nyhederFANS GÅR AMOK MED TENNISBOLDE: Ny protest mod tysk ejerskab koster AaB...

FANS GÅR AMOK MED TENNISBOLDE: Ny protest mod tysk ejerskab koster AaB en kæmpe bøde

Fodboldens Disciplinærinstans har idømt AaB en bøde på 50.000 kroner efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Under opgøret blev tennisbolde og papirlapper kastet ned fra tribunen, og afbrydelsen fandt sted i det 27. minut. Klubben får yderligere straf for fansenes brug af romerlys og for kast med et ølkrus mod banen. Episoden beskrives som en protest mod det tyske ejerskab. Som en tilsvarende hændelse mod Horsens i fjor kostede den 35.000 kroner.