Fodboldens Disciplinærinstans har idømt AaB en bøde på 50.000 kroner efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Under opgøret blev tennisbolde og papirlapper kastet ned fra tribunen, og afbrydelsen fandt sted i det 27. minut. Klubben får yderligere straf for fansenes brug af romerlys og for kast med et ølkrus mod banen. Episoden beskrives som en protest mod det tyske ejerskab. Som en tilsvarende hændelse mod Horsens i fjor kostede den 35.000 kroner.
