Dette var endnu en markering imod klubbens tyske ejerskab, og den førte til, at AaB blev idømt en bøde på 50.000 kroner af Fodboldens Disciplinærinstans. Under hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar blev der kastet tennisbolde og papirsedler fra tilskuere, hvilket medførte en to minutters pause i det 27. minut. Derudover blev romerlys og et ølkrus rettet mod banen. Episoden repræsenterer en ny protest mod ejerskabet, efter en lignende hændelse mod Horsens i fjor, der kostede 35.000 kroner.
