Fanside for AaB af 1885

- et uoffiiciel fanside for Aalborg Boldspilklub

Fanside for AaB af 1885

- et uoffiiciel fanside for Aalborg Boldspilklub

ForsideAaB nyhederAaB Ramt Af Ny Bøde: Tysk Ejerskab Får Fans Til At Kaste...

AaB Ramt Af Ny Bøde: Tysk Ejerskab Får Fans Til At Kaste Tennisbolde I Protest

Et hårdt slag fylder regnskabet for AaB: Fodboldens Disciplinærinstans har udstedt en bøde på 50.000 kroner. Bødens grundlag ligger i første hjemmekamp mod Hillerød den 27. februar, hvor fans kastede tennisbolde, papirsedler og et ølkrus mod banen og tændte tre pyrotekniske effekter, hvilket førte til en afbrydelse i det 27. minut. Protesterne var rettet mod klubbens tyske ejerskab gennem SSE22 og er ikke enestående; en lignende episode mod Horsens i sidste sæson kostede 35.000 kroner.