Efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar blev AaB idømt en bøde på 50.000 kr. af Fodboldens Disciplinærinstans. I opgøret kastede tilhængere tennisbolde og papirsedler mod banen i det 27. minut, og kampen blev afbrudt i to minutter. Klubben straffes også for brug af romerlys og for kasting af ølkrus i tilskuerafsnittet. Protesterne mod det tyske ejerskab var en gentagelse fra sidste års kamp mod Horsens, som kostede 35.000 kr.
