I en dramatisk vending har AaB valgt at slippe U/20-landsholdsspilleren Mads Bomholt til den norske storklub Rosenborg Ballklub, efter at have modtaget en tilfredsstillende økonomisk kompensation. Det var ikke klubben selv, der havde lyst til at af med ham, men spillerens eget ønske om at forlade klubben fik afgørende betydning. Bomholt havde ellers en kontrakt, der løb til 2028, men nu er han på vej til Norge efter at have spillet 73 kampe og scoret syv mål for AaB, hvor han debuterede i august 2023 mod FC Fredericia. Ifølge sportschef John Møller var dialogen mellem de to klubber god, og det var med respekt for spillerens ønske, at salget blev gennemført.
AaB smider Bomholt ud på gaden med det samme!
Læs mere her:
https://feedball.dk/47281956-aab-saelger-bomholt-med-oejeblikkelig-virkning
