Fodboldens Disciplinærinstans har idømt AaB en bøde på 50.000 kroner. Baggrunden er utilbørlige handlinger fra tilhængere i hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar: tennisbolde, papirsedler og ølkrus blev kastet, og romerlys blev tændt, hvilket førte til, at kampen blev afbrudt i det 27. minut. Protesterne retter sig mod klubbens tyske ejerskab SSE22, og det er en gentagelse af lignende hændelser fra sidste års kamp mod Horsens, der kostede 35.000 kroner.
