Fodboldens Disciplinærinstans har idømt AaB en bøde på 50.000 kr som konsekvens af hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. I det 27. minut begyndte tennisbolde og papirsedler at svirre ned på banen, hvilket forårsagede en kort pause. Derudover blev tre romerlys tændt og et ølkrus kastet. Episoden ses som en protest mod klubbens tyske ejerskab. Den minder om en tilsvarende hændelse mod Horsens sidste år, der kostede 35.000 kr. Den næste hjemmekamp for AaB bliver mod Aarhus Fremad fredag kl. 19.
