Fodboldscenen i Aarhus har netop mistet en af sine mest markante profiler, da Mathias Kubel har valgt at forlade Aarhus Fremad efter en fireårig periode. I denne periode har han ikke blot opnået 101 kampe, men også efterladt sig et betydeligt aftryk med 25 mål og 11 assists, hvilket har bidraget væsentligt til klubbens succes, især i efteråret, hvor han stod bag 40 procent af klubbens mål. Nu har han valgt at skifte spor og har underskrevet en fireårig kontrakt med AaB, hvor han ser frem til at være en del af en ny æra. For Kubel er målet ikke blot at spille for AaB, men også at bidrage til, at klubben kan vende tilbage til Superligafodbold og opbygge en stærkere klub. Første mulighed for at se ham i aktion for AaB kunne være den 27. februar, hvor holdet møder Hillerød på Aalborg Portland Park kl. 19.00, og spændingen er allerede i gang.
Kubel smadrer Aarhus efter fire fedtår og finder sin sande skæbne i Aalborg!
Læs mere her:
https://feedball.dk/73648219-kubel-efter-fire-fede-aar-i-aarhus-aalborg-er-det-rette-match
