Rosenborg jagter den 20-årige AaB-midtbanemand Mads Bomholt og vil efter det, Adresseavisen skriver, forsøge at hente ham allerede i vinterens transfervindue. Han har i denne sæson været med fra start i stort set alle opgør og har taget et tydeligt skridt frem i sin udvikling. Bomholt er et produkt af AaB og står noteret for 73 kampe på førsteholdet med syv scoringer og otte oplæg. Den danske U20-landsholdsspiller er på kontrakt i Aalborg helt til 2028.
Medierne melder: Rosenborg går benhårdt efter Mads Bomholt
Læs mere her:
https://feedball.dk/84729315-medie-rosenborg-jagter-mads-bomholt
