Fodboldens Disciplinærinstans har idømt AaB en bøde på 50.000 kroner efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Kampen blev afbrudt i det 27. minut i to minutter, fordi fans kastede tennisbolde og papirsedler fra tribunen. Klubben får desuden straf for tre romerlys og for kast med et ølkrus i tilskuerafsnittet. Protesterne mod det tyske ejerskab SSE22 minder om lignende hændelser i fjor mod Horsens, der kostede 35.000 kroner.
