Disciplinærinstansen i dansk fodbold har idømt AaB en bøde på 50.000 kroner i kølvandet på hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Under opgøret blev der kastet tennisbolde, papirsedler og et ølkrus samt benyttet romerlys, hvilket medførte kampafbrydelse i det 27. minut. Hændelsen betegnes som en protest imod klubbens tyske ejerskab SSE22. Ikke første gang, for i fjor mod Horsens udløste lignende handlinger en bøde på 35.000 kroner.
