AaB straffes hårdt med en bøde på 50.000 kr. af Fodboldens Disciplinærinstans efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar, hvor tilskuere kastede tennisbolde, papirsedler og ølkrus mod banen og tændte romerlys, hvilket afbrød kampen i det 27. minut og varede to minutter. Episoden ses som en protest mod klubbens tyske ejerskab af SSE22, ligesom en lignende hændelse mod Horsens sidste august, der kostede 35.000 kr.
