Efter hjemmekampen den 27. februar har Fodboldens Disciplinærinstans idømt AaB en bøde på 50.000 kroner. Under kampen opstod en hændelse, hvor tribunen kastede tennisbolde, papirsedler og ølkrus, og pyroteknik blev tændt, hvilket medførte afbrydelse i det 27. minut. Hændelsen betegnes som en protest mod klubbens tyske ejerskab. Det minder om Horsens-sagen i fjor, der kostede 35.000 kroner.
