Disciplinærinstansen idømte AaB en bøde på 50.000 kroner efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. I kampens hede blev der kastet tennisbolde og papirsedler ned fra tribunen, og opgøret blev afbrudt i det 27. minut. Som protest mod klubbens tyske ejerskab blev romerlys antændt, og et ølkrus blev kastet. En tilsvarende episode mod Horsens sidste år kostede 35.000 kroner.
