Fodboldens Disciplinærinstans slår AaB i bordet med en bøde på 50.000 kr efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Fra tribunen blev der kastet tennisbolde, papirsedler og et ølkrus, og romerlys blev affyret, hvilket førte til spilstop i det 27. minut. Protesterne rettet mod klubbens tyske ejerskab SSE22 er ikke noget nyt fænomen; en lignende episode mod Horsens i fjor kostede 35.000 kr. Den kommende fredag står AaB med en hjemmekamp mod Aarhus Fremad.
