Fodboldens Disciplinærinstans udmålte en bøde på 50.000 kroner til AaB efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Årsagen er klar: fans kastede tennisbolde, papirsedler og et ølkrus ned fra tribunen og tændte romerlys, hvilket udløste afbrydelsen i det 27. minut. Protesterne rammer klubbens tyske ejerskab og udgør en ny gentagelse af lignende hændelser mod Horsens sidste år, der kostede 35.000 kroner. AaB står nu over for næste hjemmekamp mod Aarhus Fremad, fredag aften.
