Fodboldens Disciplinærinstans har idømt AaB en bøde på 50.000 kroner efter hændelserne i hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Tilskuere kastede tennisbolde, papirsedler og et ølkrus, og romerlys blev tændt, hvilket udløste et to minutters afbrud i det 27. minut. Protesterne rettes mod klubbens tyske ejerskab SSE22. Dette er en gentagelse af lignende hændelser mod Horsens i fjor, der kostede 35.000 kroner.
