Efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar idømte Fodboldens Disciplinærinstans AaB en bøde på 50.000 kroner. Under kampen blev tennisbolde, papirsedler og et ølkrus kastet mod banen, og pyroteknik som romerlys blev anvendt, hvilket forårsagede en kort afbrydelse i det 27. minut. Hændelsen ses som en ny protest mod klubbens tyske ejerskab og minder om Horsens-episoden fra i fjor, hvor bøden var 35.000 kroner.
