Efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar blev AaB dømt af Fodboldens Disciplinærinstans til en bøde på 50.000 kr. Tilskuere kastede tennisbolde og papirsedler ned fra tribunen, hvilket afbrød kampen i det 27. minut og varede i to minutter. Klubben pålægges også straf for tre tilfælde af pyroteknik og for kast med et ølkrus. Protesterne rettes mod det tyske ejerskab SSE22; lignende episoder med tennisbolde og papir mod Horsens sidste år kostede 35.000 kr. i bøde.
