Efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar blev AaB dømt til at betale 50.000 kroner i bøde af Fodboldens Disciplinærinstans. Grunden var, at tilskuere kastedede tennisbolde, papirsedler og et ølkrus mod banen samt affyring af romerlys, hvilket førte til kampafbrydelsen i det 27. minut. Anledningen omtales som en protest imod klubbens tyske ejerskab SSE22. Det minder om Horsens-episoden i fjor, hvor beløbet også var 35.000 kroner.
