Fodboldens Disciplinærinstans har idømt AaB en bøde på 50.000 kroner. Hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar førte til afbrydelse i det 27. minut, da tribunen kastede tennisbolde og papirsedler ned mod banen. Der blev også anvendt romerlys, og et ølkrus blev kastet. Episoden var en protest mod klubbens tyske ejerskab SSE22. Det står i stil med en tilsvarende hændelse mod Horsens i fjor, som kostede 35.000 kroner.
