AaB har kapret den 15-årige målkæmpe Nicklas Frank Andersen fra U15-ligaen, der står bag 26 scoringer, og har underskrevet sin første professionelle kontrakt med klubben. Til trods for tilbud fra Manchester United og Manchester City fortsætter den unge angriber i AaB. Længden af kontrakten er ikke offentliggjort. Nyheden blev bekræftet af klubbens hjemmeside fredag formiddag.
