Efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar blev AaB idømt en bøde på 50.000 kroner af Fodboldens Disciplinærinstans. Tilskuere kastede tennisbolde, papirsedler og et ølkrus mod banen og brugte pyroteknik som romerlys. Dette udløste en afbrydelse i det 27. minut på omkring to minutter. Protesterne mod klubbens tyske ejerskab har været gentagne. Ligesom i sidste sæson mod Horsens kostede den 35.000 kroner.
