Efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar blev AaB hårdt straffet med en bøde på 50.000 kroner af Fodboldens Disciplinærinstans. Tilskuere kastede tennisbolde og papirsedler ned fra tribunen, hvilket førte til en kort afbrydelse i det 27. minut. Klubben straffes også for brug af tre pyrotekniske enheder og for kast af et ølkrus. Episoden ses som en protest mod det tyske ejerskab. Den minder om Horsens-episoden fra sidste år, der kostede 35.000 kroner.
