Fodboldens Disciplinærinstans idømte AaB en bøde på 50.000 kr efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Tilskuere affyrede tennisbolde, papirsedler og et ølkrus mod banen og tændte romerlys, hvilket udløste en afbrydelse i det 27. minut i cirka to minutter. Protesterne mod klubbens tyske ejerskab gentager sig fra august i fjor mod Horsens, der kostede 35.000 kr. AaB møder næste hjemmekamp mod Aarhus Fremad fredag aften kl. 19.
