Efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar blev AaB idømt en bøde på 50.000 kroner af Fodboldens Disciplinærinstans. Under kampen kastede tilhængere tennisbolde, papirsedler og et ølkrus mod banen og brugte pyroteknik, hvilket udløste en to minutters afbrydelse i det 27. minut. Protesten imod klubbens tyske ejerskab SSE22 minder om en lignende begivenhed mod Horsens i sidste sæson, som kostede 35.000 kroner. AaB møder Aarhus Fremad hjemme fredag aften.
