Steffen Højer slår det fast: Marcus Bonde fra Vendelbø er den klare arvtager til Mads Bomholt, der er solgt. Bomholt er rykket til Rosenborg i Norge, og AaB har mistet Oliver Ross samt en tredje ung spiller i transfervinduet. Disse tab vil mærkes hos truppen, og sæsonstarten markeres den 27. februar med opgøret mod Hillerød.
AaB går all-in med ny Bomholt-arving: iskold under pres
Læs mere her:
https://feedball.dk/74639281-aab-har-bomholt-afloeser-klar-han-er-kold-i-r-oe-v-e-n
