David Nielsen, cheftræner i AC Horsens, gør det klart: presset forud for oprykningsdrømmen til Superligaen er enormt. Investeringerne siden sommeren 2024 skal omsættes til gevinster. Oprykning står som det eneste mål for sæsonen. I Betinia Liga ligger holdet på tredjeplads og jagter Lyngby i toppen. Nielsen roser AaB og Lyngby for den tætte duel og opfatter presset som et privilegium. Sæsonens første kamp sparkes i gang på lørdag mod Esbjerg.
