Silkeborg IF kan stå foran et målmandsskifte, hvor den unge Aske Andresen er i spil som afløser for den rutinerede Nicolai Larsen. Larsen har spillet 185 kampe for klubben og har tidligere været i både AaB og FC Nordsjælland. Hans aftale udløber til sommer, mens Andresen er på kontrakt helt frem til 2029. Sportschef Jesper Stüker siger, at klubben ser et stort potentiale i Andresen og vil prøve ham af inden længe, selv om man samtidig er tilfreds med Larsen.
Er Superligaen på vej mod et fuldstændigt vanvidsskifte?
Læs mere her:
https://feedball.dk/vildt-skifte-i-superligaen
