AaB har rykket markant rundt på både stab og organisation, efter klubben røg ud af Superligaen og ned i Betinia Liga. Baggrunden har været et pres fra både sportslige og økonomiske problemer.
Sportschef John Møller, som kun har siddet i jobbet i under et halvt år, vurderer nu, at de sidste justeringer er faldet på plads. Rasmus Würtz er kommet ind som transitionstræner, og klubben har samtidig hentet en ny akademichef, en rekrutteringschef og en analytiker. Derudover har Jacob Ahlmann fået en ny funktion i akademiet.
Ifølge Møller står de overordnede rammer nu klar med den sammensætning, han ønskede.
