Fodboldens Disciplinærinstans straffede AaB med en bøde på 50.000 kroner efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Under opgøret kastede fans tennisbolde og papirsedler ned fra tribunen, hvilket førte til en afbrydelse i det 27. minut. Derudover blev der anvendt tre romerlys og kastet et ølkrus. Episoden ses som en protest mod klubbens tyske ejerskab. En lignende hændelse mod Horsens i august sidste år kostede 35.000 kroner.
