En bøde på 50.000 kr blev idømt AaB af Fodboldens Disciplinærinstans efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Under kampen affyrede tilskuere tennisbolde, papirsedler og et ølkrus mod banen, og romerlys blev tændt, hvilket medførte en afbrydelse i det 27. minut. Hændelsen ses som en protest imod det tyske ejerskab og minder om en lignende episode mod Horsens sidste år, der kostede 35.000 kr. Næste hjemmekamp for AaB bliver fredag aften hjemme mod Aarhus Fremad.
