Fodboldens Disciplinærinstans har idømt AaB en bøde på 50.000 kroner efter hjemmekampen mod Hillerød den 27. februar. Under kampen kastede tilskuere tennisbolde, papirsedler og et ølkrus ned fra tribunen og tændte romerlys, hvilket afbrød spillet i det 27. minut i to minutter. Dette var en protest mod klubbens tyske ejerskab af SSE22. En lignende hændelse i Horsens sidste år kostede 35.000 kroner.
